zaterdag 4 september 2010

Vanmiddag zijn we terug gekomen van 2 weken vakantie. Het was geen vakantie in de zin van zon zee en strand, ik ben in een soort van ashram (ontmoetingsplaats of school)  geweest en heb er een heerlijke tijd gehad vol yoga, meditatie, voordrachten en inspiratie.
De swami die de lessen verzorgde had zeer veel humor en vertelde op een manier dat alles zeer eenvoudig en haalbaar lijkt. We leggen de lat al zo vaak te hoog  waardoor we juist ontmoedigd raken.
Het eten was er voortreffelijk, alles biologisch en vegetarisch. De sfeer was er mooi, maar ja het weer was helaas niet al te best dat was jammer want het gebouw ligt in een schitterende omgeving.
Aanstaande maandag begin ik weer met de yogalessen. Deze afgelopen twee weken heb ik mezelf weer kunnen opladen, vullen met frisse inspiratie en ik heb er dan ook weer helemaal zin in.

Morgen jullie blogjes eerst gaan bijlezen ik ben benieuwd!
Aum Shanti

3 opmerkingen:

  1. Het lijkt me prettig en inspirerend een paar weken met gelijkgestemde mensen om te gaan.Geniet van je yogalessen. Ik heb ook al op websites gekeken,wat er aan boeiende lezingen en workshops zijn.Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me heel inspirerend en volgens mij een hele fijne manier om je weer helemaal op te laden. Ik wil ook een keer zoiets gaan doen, maar ben er volgens mij nog niet echt aan toe.

    groetjes,
    Lilian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit lijkt me ook heerlijk om eens mee te maken al was het alleen al dat je kan eten en drinken zonder erbij ná te hoeven denken van is dit goed zit er niks in wat ik niet wil......zálig lijkt me dat! Ik ga je zeker volgen!

    BeantwoordenVerwijderen