zondag 8 augustus 2010

Award

Vrijdag werd ik blij verrast door een beetje groener    die mij een award heeft gegeven, ik was nog geen week bezig met dit blog en dan een award! Dat betekent wel dat ik nu moet doorzetten en doorgaan. Ik vind het ook geweldig leuk om te doen, tips te delen met jullie en jullie tips en stukjes te lezen.

Nu is het de bedoeling dat ik de award ga doorgeven, daar heb ik de afgelopen dagen over nagedacht. Ik ga het iets anders doen.

Ik wil de award graag doorgeven aan Marie-José die mij door haar eigen blog tot bloggen heeft gebracht waar ik ontzettend veel plezier aan beleef. Zo is het denk ik bij vele van ons gegaan, het ene blog stimuleert het andere.
Verder geef ik deze award door aan iedereen die op zijn/haar manier een bijdrage levert aan het mooie en het liefdevolle van de schepping. Al degene die op eigen niveau en mogelijkheden  zich inzet voor een ander en zo de wereld iets 'lichter' maakt.


Ik denk hierbij ook aan de spreuk van Mahatma Ghandi:
 Wees de verandering die je in de wereld wilt zien.


Ja en dan moet ik nog 5 dingen over mijzelf vertellen umm pfff.
1. Dat ik in eerste instantie dacht oei zo'n award lijkt een beetje op een kettingbrief van vroeger.
2. Dat ik tegelijk ook wel een beetje trots ben dat ik hem gekregen heb.
3. Dat ik een blogje begonnen ben, maar wel moeite heb met stukjes schrijven.
4. dat ik steeds meer een huismus wordt en ik geniet van thuis zijn samen met mijn lief en ons poesje.
5. dat ik dankbaar ben dat ik yoga heb ontmoet, wat iets is voor de rest van mijn leven, dat ik mag lesgeven aan al die leerlingen die ik iets mag leren, maar waarvan ik ook zoveel moois en liefdevols mag terug ontvangen. 

6 opmerkingen:

  1. Dank je wel voor de award. Ik heb hem op mijn eigen manier op mijn blog gezet. Maar ik denk wel in een stijl die je wel kunt waarderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je award! Leuk toch zo'n complimentje?
    Ik doe sinds drie weken aan bodybalance. Dat is een combinatie van Yoga en Pilates. Je kent het vast wel. En ik vind het geweldig......
    wilde ik even met je delen.
    Groetjes Merel.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik dacht het ook altijd als ik al die awards langs zag komen. Maar nu ik 'm zelf kreeg voelde dat toch als een stukje waardering. Je schrijft toch om gelezen te worden.
    En je verdient 'm echt dus gewoon lekker verder blijven bloggen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt ook wel gelijk Jolanda, je maakt zo'n blog tenslotte om gelezen te worden en zoals ik al zei, ik voel me ook wel een beetje trots en het stimuleert ook om door te gaan. Net als reacties op de stukjes trouwens.
    gr, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gefelciteerd met je award!
    Altijd leuk om te krijgen en motiveert je om te groeien!

    Groetjes,
    Ibu

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk,die award.Dat samen met reakties stimuleert om door te gaan met schrijven. Ik leer van alles ,wat ik op blogs lees.Toen ik een paar jaar geleden een blog begon op zeelandnet deed ik het voornamelijk om voor mezelf de dingen te benoemen. Dat er reactie en een uitwisseling kwam,was een volkomen verassing. Groeten Izerina

    BeantwoordenVerwijderen