woensdag 18 augustus 2010

De dagen gaan soms zomaar voorbij, zonder hoogtepunten, zonder zorgen, zonder…..meer.
Het leven van alle dag neemt me dan volledig in beslag, ik doe de dingen die ik te doen heb maar ben er niet helemaal bij.
Maar soms zijn er dagen die je bewust beleeft, nou ja het zijn meer momenten door de dag heen. Momenten van een totaal beleven, totaal ervaren, een kort moment van één zijn.


Ik had vandaag zo'n moment toen mijn pasgeboren kleinkind in mijn armen lag, ik hoefde niets meer, dat moment was volledig en goed en diep intens !
Dit tedere gevoel nestelt zich in mijn hart en als ik eraan denk verschijnt er om mijn mond een zachte glimlach.
In het besef van hoe kostbaar dat moment is ben ik dankbaar.
En er hoeft niets meer……………



2 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je kleinkind!! Kinderen zijn zo bijzonder... ze doen echt alle puzzelstukjes van het leven zomaar hun plaats laten vallen. Zomaar ineens. Dat zijn prachtige momenten.
    Veel geluk gewenst, ook aan de ouders!
    Maman Verte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nieuw mensenkind dat je zonder voorbehoud in je hart sluit. Zo verging het mij.

    BeantwoordenVerwijderen